Послуги з висвітлення діяльності депутата Житомирської обласної ради Крамаренка Сергія Михайловича у друкованих ЗМІ. Лот №1 - Послуги з висвітлення діяльності депутата Житомирської обласної ради Крамаренка Сергія Михайловича у газеті «НЕЗАЛЕЖНА» Олевського району код за ДК 021:2015-79340000-9 «Рекламні та маркетингові послуги». Лот №2 - Послуги з висвітлення діяльності депутата Житомирської обласної ради Крамаренка Сергія Михайловича у газеті «ЗОРІ НАД УБОРТЮ» Олевського району код за ДК 021:2015-79340000-9 «Рекламні та маркетингові послуги».
Сума
5 000 UAH
UA-P-2020-07-10-006642-c ● e7e431442296438aa8619a1dc6fdc376
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 липня 2020 14:33
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Житомирська обласна рада
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #13576948
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
місто Житомир,
10014,
МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуги з висвітлення діяльності депутата Житомирської обласної ради Крамаренка Сергія Михайловича у друкованих ЗМІ. Лот №1 - Послуги з висвітлення діяльності депутата Житомирської обласної ради Крамаренка Сергія Михайловича у газеті «НЕЗАЛЕЖНА» Олевського району код за ДК 021:2015-79340000-9 «Рекламні та маркетингові послуги». Лот №2 - Послуги з висвітлення діяльності депутата Житомирської обласної ради Крамаренка Сергія Михайловича у газеті «ЗОРІ НАД УБОРТЮ» Олевського району код за ДК 021:2015-79340000-9 «Рекламні та маркетингові послуги».
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 5000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
липень, 2020
11. Примітки: 2 лоти
Документи замовника
15 липня 2020 09:21
|
Електронний підпис |