Обладнання для моніторингу руху транспорту
Сума
2 800 UAH
UA-P-2024-02-08-000206-a e786f335370b4b9e92dee92a114d58a9
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 лютого 2024 08:47
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КП "Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03328327
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10007, провул. 3-Й ТРАНЗИТНИЙ, 65
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Обладнання для моніторингу руху транспорту

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 34970000-7 — Обладнання для моніторингу руху транспорту

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 800 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 2800 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Цільове призначення предмета закупівлі –для забезпечення ведення господарської діяльності. Узагальнені кількісні показники про користувачів результатів закупівлі – працівники підприємства. Строк, протягом якого результат проведення закупівлі забезпечить потребу користувачів – до 31.12.2024

Документи замовника

08 лютого 2024 08:49
Електронний підпис