ДК 021:2015 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (44613800-8 Контейнери для відходів)
Сума
49 170 UAH
UA-P-2024-02-26-000511-c ● e605a00c30a14adca9f2a1a0cf9bf950
Оголошено тендер
Опубліковано: 26 лютого 2024 09:32
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 31" Харківської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02003847
3. Місцезнаходження:
Україна,
Харківська область,
Харків,
61039,
проспект Любові Малої, буд. 4
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (44613800-8 Контейнери для відходів)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 49 170 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | Кошти отримані від надання медичних послуг за програмою медичних гарантій від Національної служби здоров'я України | 49170 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2024
11. Примітки: Закупівля проводиться відповідно до Порядку, визначеного Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та Постанови від 17.02.2023р. № 157 "Про внесення змін до Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178, Постанова від 01.09.2023р. № 952 "про внесення змін до постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178"
Документи замовника
26 лютого 2024 09:33
|
Електронний підпис |