Забезпечення онлайн доступу, технічне і консультаційне обслуговування програмного комплексу "Система Управління Продуктами і Кухнею:СУПІК:САДОЧОК " для закладів дошкільної освіти (супроводження програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку і ведення документації з організації харчування в закладах освіти)
Сума
10 450 UAH
UA-P-2023-05-05-002770-c e5f17a05bd8d4d4db94de68980777c5b
Оголошено тендер
Опубліковано: 05 травня 2023 14:28
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Житомирський заклад дошкільної освіти № 25 Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #06669661
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Житомир, 10012, вул.Бориса Тена 84-а
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Забезпечення онлайн доступу, технічне і консультаційне обслуговування програмного комплексу "Система Управління Продуктами і Кухнею:СУПІК:САДОЧОК " для закладів дошкільної освіти (супроводження програмного забезпечення для обробки даних щодо обліку і ведення документації з організації харчування в закладах освіти)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 450 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 10450 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2023

Документи замовника

05 травня 2023 15:48
Електронний підпис