Послуги з заправки, відновлення, ремонту картриджів, технічного обслуговування персональних комп’ютерів, офісного обладнання та інше
Сума
720 UAH
UA-P-2020-07-09-002509-b e5aff3119cd347128ef24e9e61bdbb04
Оголошено тендер
Опубліковано: 09 липня 2020 13:48
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ комунального господарства та благоустрою Чорноморської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #33647570
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, Чорноморськ, 68003, Одеська обл., місто Чорноморськ, проспект Миру, будинок33
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з заправки, відновлення, ремонту картриджів, технічного обслуговування персональних комп’ютерів, офісного обладнання та інше

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 720 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 720 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2020

11. Примітки: Місцезнаходження замовника: 68003, Одеська область, м. Чорноморськ, проспект Миру, 33; категорія замовника: орган місцевого самоврядування, зазначений у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону , у разі здійснення закупівлі відповідно до частин другої та шостої статті 3 цього Закону

Документи замовника

09 липня 2020 13:48
Електронний підпис