Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 41920 Монітор для визначення глибини анестезії код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає номенклатурній позиції предмета закупівлі - 33124110-9 - Діагностичні системи
Сума
360 000 UAH
UA-P-2021-11-30-011103-c e57a316391a548c28a5548a58c88a0ae
Оголошено тендер
Опубліковано: 30 листопада 2021 16:26
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42789136
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10004, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 41920 Монітор для визначення глибини анестезії код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає номенклатурній позиції предмета закупівлі - 33124110-9 - Діагностичні системи

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 360 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 360000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2021

Документи замовника

30 листопада 2021 16:27
Електронний підпис