Товари для облаштування приміщень, які плануються до використання для укриття населення з урахуванням вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених МВС (ЧВ-Полотно дверне ТМ OMiC 900мм класика ПГ від фарбування, ЧВ-Полотно дверне ТМ OMiC 900мм класика ПГ від фарбування, Двері вхідні Техно-1 2040*960 R, Двері вхідні Техно-1 2040*960 L, Дверний блок niд замовлення «Стальмакс»)
Сума
85 240,10 UAH
UA-P-2023-12-20-010915-b ● e4c42ea8cc7e4c2ea7614e8e03de2e5f
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 грудня 2023 19:54
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Богодухівський регіональний центр професійної освіти Харківської області"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02547955
3. Місцезнаходження:
Україна,
Харківська область,
Богодухів,
62103,
вулиця Космічна, будинок 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Товари для облаштування приміщень, які плануються до використання для укриття населення з урахуванням вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених МВС (ЧВ-Полотно дверне ТМ OMiC 900мм класика ПГ від фарбування, ЧВ-Полотно дверне ТМ OMiC 900мм класика ПГ від фарбування, Двері вхідні Техно-1 2040*960 R, Двері вхідні Техно-1 2040*960 L, Дверний блок niд замовлення «Стальмакс»)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 44220000-8 — Столярні вироби
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 85 240,10 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | Обласний бюджет | 85240.1 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2023
Документи замовника
20 грудня 2023 20:16
|
Електронний підпис |