Послуги із заправки, відновлення картриджів, технічне обслуговування та поточний ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015-50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Сума
61 020 UAH
UA-P-2023-01-18-001839-b e3f2aadc37ab45a188fb418473b13fe9
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 січня 2023 10:37
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01985050
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, 49006, проспект Лесі Українки, буд. 26.
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги із заправки, відновлення картриджів, технічне обслуговування та поточний ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015-50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 61 020 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) оренда приміщень 61020 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2023

11. Примітки: 2240 - Оплата послуг (крім комунальних) Закупівля з урахуванням затверджених вимог постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказу ДП Прозорро від 20.10.2022 № 25 Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування

Документи замовника

18 січня 2023 10:38
Електронний підпис