Послуги із заправки, відновлення картриджів, технічне обслуговування та поточний ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015-50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Сума
61 020 UAH
UA-P-2023-01-18-001839-b ● e3f2aadc37ab45a188fb418473b13fe9
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 січня 2023 10:37
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01985050
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
м. Дніпро,
49006,
проспект Лесі Українки, буд. 26.
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуги із заправки, відновлення картриджів, технічне обслуговування та поточний ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015-50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 61 020 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | оренда приміщень | 61020 UAH |
9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
січень, 2023
11. Примітки: 2240 - Оплата послуг (крім комунальних)
Закупівля з урахуванням затверджених вимог постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказу ДП Прозорро від 20.10.2022 № 25 Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
Документи замовника
18 січня 2023 10:38
|
Електронний підпис |