Код ДК 021:2015:22210000-5 "Газети" (Е-журнал Заступник директора школи (спецвипуск до журналу Заступник директора школи), Е-журнал Практика управління закладом освіти (спецвипуск до журналу Практика управління закладом освіти), .Журнал Заступник директора школи, Журнал Практика управління закладом освіти). Джерело фінансування: місцевий бюджет.
Сума
2 982 UAH
UA-P-2021-02-24-003192-b ● e3cff739a1c149e489a109a25228598c
Оголошено тендер
Опубліковано: 24 лютого 2021 10:56
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КАЛАНЧАЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2 КАЛАНЧАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #24963298
3. Місцезнаходження:
Україна,
Херсонська область,
Каланчацький р-н, смт. Каланчак,
75800,
вул. Шевченко, буд.53
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Код ДК 021:2015:22210000-5 "Газети" (Е-журнал Заступник директора школи (спецвипуск до журналу Заступник директора школи), Е-журнал Практика управління закладом освіти (спецвипуск до журналу Практика управління закладом освіти), .Журнал Заступник директора школи, Журнал Практика управління закладом освіти). Джерело фінансування: місцевий бюджет. , Е-журнал Заступника директора школи (спецвипуск до журналу Заступник директора школи №1 2021) - 1 штуки, Е-журнал Практика управління закладом освіти (спецвипуск до журналу Практика управління закладом освіти №1 2021) - 1 штуки, Журнал Заступник директора школи 6 міс - 1 штуки, Журнал Практика управління закладом освіти 6 міс - 1 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22210000-5 — Газети
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 982 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 2982 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2021
Документи замовника
24 лютого 2021 11:39
|
Електронний підпис |