Придбання канцелярського приладдя, паперу
Сума
645 UAH
UA-P-2021-12-03-015785-c e38294fe4e9d49e4b29aae1c18580891
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 грудня 2021 15:18
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР" НОВОТРОЇЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГЕНІЧЕСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42223165
3. Місцезнаходження: Україна, Херсонська область, смт. Новотроїцьке, 75300, вул. Гоголя, буд. 28
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Придбання канцелярського приладдя, паперу

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 645 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет канцелярське приладдя, папір 645 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

Документи замовника

03 грудня 2021 15:19
Електронний підпис