ДК 021:2015 код 03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Горох колотий) Номенклатурна позиція код 03212213-6 «Горох сушений» (Квасоля) Номенклатурна позиція код 03212210-5 «Бобові овочі сушені» (Сочевиця червона) Номенклатурна позиція код 03212211-2 «Сочевиця» (Картопля) Номенклатурна позиція код 03212100-1 «Картопля»
Сума
365 500 UAH
UA-P-2023-04-21-003108-c e22de8f2fb4b4408891b4cc99761629a
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 квітня 2023 15:30
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ освіти Болградської міської ради Одеської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44047320
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, м Болград, 68702, вул Інзовська, будинок 163
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Горох колотий) Номенклатурна позиція код 03212213-6 «Горох сушений» (Квасоля) Номенклатурна позиція код 03212210-5 «Бобові овочі сушені» (Сочевиця червона) Номенклатурна позиція код 03212211-2 «Сочевиця» (Картопля) Номенклатурна позиція код 03212100-1 «Картопля»

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2230 — Продукти харчування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 365 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 365500 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2023

11. Примітки: У зв’язку з тим, що 11.04.2023р. не відбулись відкриті торги з особливостями (UA-2023-04-03-008893-a) через відсутність учасників процедури закупівлі.Враховуючи зазначене та відповідно до вимог підпункту 6 п. 13 постанови від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), було прийнято рішення укласти прямий договір без використання електронної системи закупівель

Документи замовника

21 квітня 2023 15:31
Електронний підпис