Офісне устаткування та приладдя
Сума
5 073,64 UAH
UA-P-2024-01-12-003874-a e0fac6d66ca9450b8bbc93e2f39474e4
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 січня 2024 15:27
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КП "Спецкомбінат похоронно-ритуального обслуговування"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #21044993
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, місто Полтава, 36008, вулиця Європейська, будинок 154
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя, Текст-маркер ВМ8904/8905 - 20 штуки, Папка А-4 картон швидкозшивач - 150 штуки, Папка А-4 картон на зав"язках - 150 штуки, Клейка стрічка пакувальна прозр. 48мм*100 м ВМ7031 - 3 штуки, Коректор стрічковий 5мм*20м ВМ1082 - 15 штуки, Скоби №24/6 ВМ4402 - 10 штуки, Копіювальний папір 210*297мм 100арк. ВМ2700,2701 - 2 штуки, Ручка кулькова тип Корвіна ВМ 8117 - 40 штуки, Ручка масляна О15630 - 7 штуки, Ручка гелева ВМ8349 - 10 штуки, Стрижень кульк.. Economix 140мм Е10622/10616 - 40 штуки, Скріпки рельєфні 78 мм ВМ5021 - 2 штуки, Скріпки 28мм 100шт. кругл. нікел. ВМ 5005 - 10 штуки, Скріпки 25мм оцинковані ВМ5022 - 20 штуки, Олівець граф. НВ з гумк. ВМ8526 - 10 штуки, Гумка ВМ1118 - 5 штуки, Файл А4+ 40мк ВМ3805 - 200 штуки, Біндер 51 мм - 10 штуки, Біндер 32 мм ВМ 5303 - 20 штуки, Біндер 15 мм ВМ5306 - 10 штуки, Папка конверт А4 на кнопці прозора Е31301 - 4 штуки, Степлер металевий до 20арк №24 ВМ4258 JOBMAX - 5 штуки, Лінійка 30 см дерев.103009 - 2 штуки, Лінійка 40 см ВМ 5826-40 - 1 штуки, Кнопки кольорові ВМ5106 50шт - 7 штуки, Блок паперу для нотаток не скл 80*80*20 "зебра"ВМ2255 - 10 штуки, Фарба штемпельна 27мл К71308/71348 - 1 штуки, Клей-олівець 25г ВМ4908 - 5 штуки, Губка канцелярська 435046 - 6 штуки, Клейка стрічка 12*30 прозора ВМ7116 - 5 штуки, Календар квартальний 3пружини ВМ2105 - 2 штуки, Подушка змінна 546 - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30199110-4 — Копіювальний папір
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197120-3 — Кнопки
ДК021-2015: 30197400-0 — Канцелярські губки
ДК021-2015: 30199792-8 — Календарі
ДК021-2015: 30192154-5 — Змінні подушки для штампів

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 073,64 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 5073.64 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2024

Документи замовника

12 січня 2024 15:38
Електронний підпис