Проведення перевірки та випробування внутрішнього протипожежного водопостачання (пожежні крани - 73 шт.) за адресами: м.Львів, вул. Широка, 78, вул. Виговського, 43а, вул. Виговського, 75, вул. С.Петлюри, 19, вул. Каховська, 10, вул. Ряшівська, 25, вул. Роксоляни, 27, вул. Кульчицької, 10а, вул. Кульпарківська, 182, смт. Рудно, вул. Грушевського, 56
Сума
24 692,49 UAH
UA-P-2020-11-27-001057-a e0cdf164a1434ecab55bdd74f8a6ff1d
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 листопада 2020 10:20
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41321682
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, Львів, 79022, вул. Виговського, 34
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Проведення перевірки та випробування внутрішнього протипожежного водопостачання (пожежні крани - 73 шт.) за адресами: м.Львів, вул. Широка, 78, вул. Виговського, 43а, вул. Виговського, 75, вул. С.Петлюри, 19, вул. Каховська, 10, вул. Ряшівська, 25, вул. Роксоляни, 27, вул. Кульчицької, 10а, вул. Кульпарківська, 182, смт. Рудно, вул. Грушевського, 56

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 24 692,49 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 24692.49 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2020

Документи замовника

27 листопада 2020 10:53
Електронний підпис