Стіл виробничий (варіант «проф» нерж сталь AISI 304, без борта, з полицею внизу)1500х770х810; Ванна мийна зварна (2-х секційна) виробнича (варіант «проф» нерж сталь AISI 201, з двома чашами і бортом) 1500х600х850; Стелаж (варіант «проф» нержавіюча сталь, AISI 201, 4 рівня) 1600х700х1700
Сума
47 860 UAH
UA-P-2021-10-21-003812-b dfd1256a8ec74b0f824838bac8c82c15
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 жовтня 2021 11:11
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Міжрегіональний центр гуманітарного розмінування та швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #33879077
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, Нововодолазький район, 63212, с. Ватутіне
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Стіл виробничий (варіант «проф» нерж сталь AISI 304, без борта, з полицею внизу)1500х770х810; Ванна мийна зварна (2-х секційна) виробнича (варіант «проф» нерж сталь AISI 201, з двома чашами і бортом) 1500х600х850; Стелаж (варіант «проф» нержавіюча сталь, AISI 201, 4 рівня) 1600х700х1700, Стіл виробничий (варіант «проф» нерж сталь AISI 304, без борта, з полицею внизу)1500х770х810 - 2 штуки, Ванна мийна зварна (2-х секційна) виробнича (варіант «проф» нерж сталь AISI 201, з двома чашами і бортом) 1500х600х850 - 2 штуки, Стелаж (варіант «проф» нержавіюча сталь, AISI 201, 4 рівня) 1600х700х1700 - 3 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 47 860 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 47860 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2021

Документи замовника