ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» ( Картридж фільтра для водоочистки GX 50-20; Картридж фільтра 9 3/4 дюйма, 1мкм; Картридж стерильного фільтру)
Сума
218 661,60 UAH
UA-P-2024-03-26-009649-a df849572766640a6815179386e6e81cc
Оголошено тендер
Опубліковано: 26 березня 2024 14:21
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02000317
3. Місцезнаходження: Україна, Сумська область, м. Суми, 40007, вул. Марко Вовчок, буд. 2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» ( Картридж фільтра для водоочистки GX 50-20; Картридж фільтра 9 3/4 дюйма, 1мкм; Картридж стерильного фільтру) , Картридж фільтра для водоочистки GX 50-20 - 12 штука, Картридж фільтра 9 3/4 дюйма, 1мкм - 92 штука, Картридж стерильного фільтру для зворотнього осмосу (водоочистки) 0,2 мкр - 2 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2023: Фільтр для очищення діалізату від пірогенів до системи гемодіалізу
НК 024:2023: Фільтр для очищення діалізату від пірогенів до системи гемодіалізу
НК 024:2023: Фільтр для очищення діалізату від пірогенів до системи гемодіалізу
ДК021-2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 218 661,60 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Кошти НСЗУ 218661.6 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: Закупівля здійснюється згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-03-05-004754-a. Дата формування звіту: 13 березня 2024.

Документи замовника

26 березня 2024 14:23
Електронний підпис

Обґрунтування закупівлі

26 березня 2024 14:22
Закупівля здійснюється згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-03-05-004754-a.
Дата формування звіту: 13 березня 2024.
Розгорнути Згорнути