ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» ( Картридж фільтра для водоочистки GX 50-20; Картридж фільтра 9 3/4 дюйма, 1мкм; Картридж стерильного фільтру)
Сума
218 661,60 UAH
UA-P-2024-03-26-009649-a ● df849572766640a6815179386e6e81cc
Оголошено тендер
Опубліковано: 26 березня 2024 14:21
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02000317
3. Місцезнаходження:
Україна,
Сумська область,
м. Суми,
40007,
вул. Марко Вовчок, буд. 2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015 «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» ( Картридж фільтра для водоочистки GX 50-20; Картридж фільтра 9 3/4 дюйма, 1мкм; Картридж стерильного фільтру) , Картридж фільтра для водоочистки GX 50-20 - 12 штука, Картридж фільтра 9 3/4 дюйма, 1мкм - 92 штука, Картридж стерильного фільтру для зворотнього осмосу (водоочистки) 0,2 мкр - 2 штука
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2023: Фільтр для очищення діалізату від пірогенів до системи гемодіалізу
НК 024:2023: Фільтр для очищення діалізату від пірогенів до системи гемодіалізу
НК 024:2023: Фільтр для очищення діалізату від пірогенів до системи гемодіалізу
ДК021-2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 218 661,60 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | Кошти НСЗУ | 218661.6 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
11. Примітки: Закупівля здійснюється згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-03-05-004754-a.
Дата формування звіту: 13 березня 2024.
Документи замовника
26 березня 2024 14:23
|
Електронний підпис |
Обґрунтування закупівлі
26 березня 2024 14:22
|
Закупівля здійснюється згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-03-05-004754-a.
Розгорнути
Згорнути
Дата формування звіту: 13 березня 2024. |