Частини та приладдя для офісної техніки
Сума
9 043 UAH
UA-P-2022-10-05-004326-a df3598235f094cc49afdb5e0a9d97016
Оголошено тендер
Опубліковано: 05 жовтня 2022 16:13
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Дунаєвецька міська рада
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04060714
3. Місцезнаходження: Україна, Хмельницька область, місто, 32400, Дунаївці
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Частини та приладдя для офісної техніки, Термоплівка IR-1435 - 3 штуки, Фотобарабан для Canon IR-1435 - 1 штуки, Тонер HP Universal 1506 MPT7 (Ф) 25 г - 6 штуки, Фотобарабан HP LJ P1005/1006/1505 Mitsubishi - 1 штуки, Вал гумовий Canon IR-1435 (RC2-7837) - 2 штуки, Чіп WWM JYD-OK-B412-7106 для OKI B412/432/MB472/MB492 45807106 (7000 копій) - 2 штуки, Тонер+чіп АНК для ОКІ В412/432/МВ462 (тонер АНК, чіп АНК) бутль 250 г Black (1401339) - 2 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
ДК021-2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки
ДК021-2015: 30124300-7 — Барабани для офісної техніки
ДК021-2015: 30125110-5 — Тонери для лазерних принтерів/факсів

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 043 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 9043 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2022

Документи замовника

05 жовтня 2022 16:14
Електронний підпис