Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
75 000 UAH
UA-P-2023-11-30-005630-b def3cd770c114e85bd0595bf6e981027
Оголошено тендер
Опубліковано: 30 листопада 2023 15:11
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент соціальної політики Рівненської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03195441
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, Рівне, 33028, Соборна 12
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Ніж канцелярський, корпус пластиковий, металева направляючя, ширина леза 18 мм - 10 штуки, Лінійки пластикові, 20-30см - 10 штуки, Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі - 40 пачок, Папки-реєстратори, А4, 70 мм - 15 штуки, Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі - 10 штуки, Діркопробивачі з лінійкою, 20 листів, металеві - 5 штуки, Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил - 30 штуки, Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий - 350 пачок, Ручка кулькова, автоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм - 200 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 75 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 75000 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

Документи замовника

01 грудня 2023 08:59
Електронний підпис
30 листопада 2023 15:45
протокол 30190000-7.doc
01 грудня 2023 08:59
Електронний підпис
30 листопада 2023 15:54
Електронний підпис
30 листопада 2023 15:45
протокол 30190000-7.doc