Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
75 000 UAH
UA-P-2023-11-30-005630-b ● def3cd770c114e85bd0595bf6e981027
Оголошено тендер
Опубліковано: 30 листопада 2023 15:11
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: Департамент соціальної політики Рівненської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03195441
3. Місцезнаходження:
Україна,
Рівненська область,
Рівне,
33028,
Соборна 12
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне, Ніж канцелярський, корпус пластиковий, металева направляючя, ширина леза 18 мм - 10 штуки, Лінійки пластикові, 20-30см - 10 штуки, Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі - 40 пачок, Папки-реєстратори, А4, 70 мм - 15 штуки, Маркери для виділення тексту, клиноподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, 4 шт. в наборі - 10 штуки, Діркопробивачі з лінійкою, 20 листів, металеві - 5 штуки, Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил - 30 штуки, Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий - 350 пачок, Ручка кулькова, автоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм - 200 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 75 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 75000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
листопад, 2023
Документи замовника
01 грудня 2023 08:59
|
Електронний підпис |
30 листопада 2023 15:54
|
Електронний підпис |
30 листопада 2023 15:45
|
протокол 30190000-7.doc |