Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
24 892,45 UAH
UA-P-2020-07-08-001811-b deb23a69e3b2416cb27fbb64d09b1e9a
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 липня 2020 15:16
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: відділ з гуманітарних питань виконавчого комітету Улашанівської сільської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43205042
3. Місцезнаходження: Україна, Хмельницька область, Улашанівка, 30070, вулиця Перемоги, будинок 4
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Папір офісний А4 Zoom, клас С, 80 г/м2, 500 л, Stora Enso - 280 пачка, ФАЙЛ-ПАКЕТ А4 40мкм Buromax BM.3805 пачка 100 шт. - 2 пачка, Книга в твердій обкладинці А4 96л 2400 Buromax 96 л кл.офс. BM2400 - 15 шт

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 24 892,45 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 24892.45 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2020

11. Примітки: папір офісний, файли, книги

Документи замовника

08 липня 2020 15:19
Електронний підпис