«Реконструкція з добудовою навчального та спортивного корпусів будівлі КЗ Ліцей ім. Героя України Миколи Паньківа із застосуванням енергозберігаючих технологій та розміщення ВПО по вул. Людкевича,2 в с. Солонка Львівського району Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4–Реконструкція)
Сума
185 112 992 UAH
UA-P-2024-06-06-007357-a ● de52b19d66a749188b7802c99720652b
Оголошено тендер
Опубліковано: 06 червня 2024 12:34
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04369699
3. Місцезнаходження:
Україна,
Львівська область,
с. Солонка,
81131,
вул. Центральна, 3
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
«Реконструкція з добудовою навчального та спортивного корпусів будівлі КЗ Ліцей ім. Героя України Миколи Паньківа із застосуванням енергозберігаючих технологій та розміщення ВПО по вул. Людкевича,2 в с. Солонка Львівського району Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4–Реконструкція)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45454000-4 — Реконструкція
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3142 — Реконструкція та реставрація інших об’єктів
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 185 112 992 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | Джерелом фінансування даної закупівлі є кошти позики Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (проєкт «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» / проєкт «Програма з відновлення України») та місцевий бюджет | 185112992 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
червень, 2024
Документи замовника
06 червня 2024 13:34
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |