Послуги по обслуговуванню та супроводу програмного продукту "Система автоматизації заробітної плати"( ДК 021:2015: 48440000-4 - Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку)
Сума
40 200 UAH
UA-P-2024-03-28-002271-a de42a9f1b25b4cf092603e65e8044847
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 березня 2024 10:07
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02011031
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, місто Вінниця, 21028, вул.Пирогова, буд.46
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги по обслуговуванню та супроводу програмного продукту "Система автоматизації заробітної плати"( ДК 021:2015: 48440000-4 - Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку), Послуги по обслуговуванню та супроводу програмного продукту "Система автоматизації заробітної плати" - 12 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку
ДК021-2015: 48443000-5 — Пакети програмного забезпечення для бухгалтерського обліку

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 40 200 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 40200 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: Відповідно до пп. 6 пункту 13 Особливостей КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями): придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.

Документи замовника

28 березня 2024 10:09
Електронний підпис