ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Система для вливання крові та кровозамінників (ПК) з металевою з’єднувальною голкою, 18G, Luer Slip, Система для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів (ПР) з металевою з’єднувальною голкою, 21G, Luer Slip)
Сума
94 000 UAH
UA-P-2023-05-03-003377-a ● de1df9f1fef34e5fbb690edf13c4596f
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 травня 2023 13:19
Електронний підпис накладено. Перевірити
ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01999342
3. Місцезнаходження:
Україна,
Полтавська область,
місто Кременчук,
39627,
пр.Полтавський, будинок 40
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Система для вливання крові та кровозамінників (ПК) з металевою з’єднувальною голкою, 18G, Luer Slip, Система для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів (ПР) з металевою з’єднувальною голкою, 21G, Luer Slip), Система для вливання крові та кровозамінників (ПК) з металевою з’єднувальною голкою, 18G, Luer Slip - 670 штуки, Система для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів (ПР) з металевою з’єднувальною голкою, 21G, Luer Slip - 10250 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2019: Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань
НК 024:2019: Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань
НК 024:2019: Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань
ДК021-2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 94 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 94000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
травень, 2023
11. Примітки: Поставка Товару здійснюється протягом року (з дати підписання договору до 31.12.2023 року) окремими партіями згідно із заявкою (замовленням) Замовника. Заявка подається за допомогою телефонного та/або інтерактивного способу зв’язку (електронна пошта). Обсяг кожної партії визначається Замовником в залежності від фактичної потреби.
Документи замовника
03 травня 2023 13:20
|
Електронний підпис |