30192700-8 - канцелярські товари
Сума
4 950 UAH
UA-P-2023-06-29-002106-c ddf9e3b8504e4d95ab5e043d0191d82e
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 червня 2023 13:58
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01999141
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, м. Полтава, 36000, вул. Миколи Дмитрієва, буд. 5
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: 30192700-8 - канцелярські товари, папір А4 80-ка 500 арк. - 25 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 950 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 4950 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2023

Документи замовника

29 червня 2023 13:59
Електронний підпис