Послуга з постачання теплової енергії
Сума
574 700 UAH
UA-P-2024-01-22-003905-c ● dd1d63c15dee42baa0b1a34989bcef2d
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 січня 2024 14:47
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40456009
3. Місцезнаходження:
Україна,
Сумська область,
Суми,
40009,
вулиця Садова, 33
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуга з постачання теплової енергії
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
ДК021-2015: 09323000-9 — Централізоване опалення
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2271 — Оплата теплопостачання
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 574 700 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | укр.мова | 574700 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
січень, 2024
11. Примітки: Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 3 від 22.01.2024; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.1 ст.2 – орган місцевого самоврядування; Вид закупівлі: закупівля без використання електронної системи закупівель (звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель відповідно до абз. 4 пп. 5 п. 13 особливостей: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником (Постанова КМУ 1178 від 12.10.2022)); річна сума: 574 700,00 грн.
Документи замовника
22 січня 2024 14:48
|
Електронний підпис |
22 січня 2024 14:47
|
Обгрунтування+наказ.pdf |
22 січня 2024 14:47
|
Протокол УО 3 від 22.01.24.pdf |
Обґрунтування закупівлі
22 січня 2024 14:47
|
Необхідність опалення адмінприміщення Департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Садова, 33.
|