Авторський нагляд по об'єкту "Реконструкція громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами, розташованих за адресою: вул. Больнична, 31, с. Олександрівка, Широківський район, Дніпропетровська область (будівля поліклініки) для проведення у відповідність до вимог Державних будівельних норм і правил (ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» код ДК 021:2015:71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Сума
4 263 UAH
UA-P-2021-07-26-000577-b ● dd034a799d724ea098d2b65d25ecb16c
Оголошено тендер
Опубліковано: 26 липня 2021 09:14
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41060223
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
с. Гречані Поди,
53732,
вул. Степова, 1 Б
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Авторський нагляд по об'єкту "Реконструкція громадського будинку з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами, розташованих за адресою: вул. Больнична, 31, с. Олександрівка, Широківський район, Дніпропетровська область (будівля поліклініки) для проведення у відповідність до вимог Державних будівельних норм і правил (ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» код ДК 021:2015:71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3142 — Реконструкція та реставрація інших об’єктів
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 263 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 4263 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
липень, 2021
Документи замовника
26 липня 2021 09:21
|
Електронний підпис |