Медичні матеріали (Маски; Бахіли; Рукавички; Одноразові халати; Шапочки медичні;Шпателя одноразові; Метелик №25; Шприц №2; Шприц №5; Шприц №10; Шприц №20; Бинт 7*14; Марля 5м.; Вата 100 гр.; Пристрій для вливання інфузійних розчинів) (ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали)
Сума
20 767,70 UAH
UA-P-2021-12-05-000987-c dc46589a9120476c8bd9521c6369e883
Оголошено тендер
Опубліковано: 05 грудня 2021 23:34
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Семенівська лікарня" Семенівської селищної ради та Оболонської сільської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01999494
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, Семенівський р-н, смт Семенівка, 38200, вул. Шевченка, буд. 78
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Медичні матеріали (Маски; Бахіли; Рукавички; Одноразові халати; Шапочки медичні;Шпателя одноразові; Метелик №25; Шприц №2; Шприц №5; Шприц №10; Шприц №20; Бинт 7*14; Марля 5м.; Вата 100 гр.; Пристрій для вливання інфузійних розчинів) (ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали), Маски медичні захисні - 3000 штуки, Бахіли медичні - 200 штуки, Рукавички медичні - 10 упаковка, Халат медичний одноразовий - 235 штуки, Шапочка медична одноразова - 100 штуки, Пристрій для вливання інфузійних розчинів - 380 штуки, Шпатель одноразовий - 100 штуки, Метелик №25 - 20 штуки, Шприц №2 - 1000 штуки, Шприц №5 - 1000 штуки, Шприц №10 - 800 штуки, Шприц №20 - 100 штуки, Бинт 7*14 - 100 штуки, Марля 5м. - 50 штуки, Вата 100 гр. - 100 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 20 767,70 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 20767.7 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2021

Документи замовника

05 грудня 2021 23:45
Електронний підпис