Кор/стрічка SOZ/4960 5vv/13м, Папка/пл_30ф А4 Ах/1030 02430 Папка пластиковат 30 файлів, Папка/пл_60ф А4 ВМ/3621 Папка пластиковат 60 файлів, Файл/пе А4/40мк ВМ/3805у уп100, Лоток/гор_Звід, Лоток/верт_Зв/Метал, Дірокол/15 арк, Ножиці_180мм
Сума
3 911,20 UAH
UA-P-2024-03-19-005022-a dbf9471cc68c4d23af80b7f1ffdab08c
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 березня 2024 11:09
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41818470
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Овруч, 11101, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 31А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Кор/стрічка SOZ/4960 5vv/13м, Папка/пл_30ф А4 Ах/1030 02430 Папка пластиковат 30 файлів, Папка/пл_60ф А4 ВМ/3621 Папка пластиковат 60 файлів, Файл/пе А4/40мк ВМ/3805у уп100, Лоток/гор_Звід, Лоток/верт_Зв/Метал, Дірокол/15 арк, Ножиці_180мм

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 911,20 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 3911.2 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

Документи замовника

19 березня 2024 11:09
Електронний підпис