Офісне устаткування та приладдя різне (ручки кулькові, олівці, гумки, коректор,скоби до степлера, скріпки, скотч, фарба штемпельна, лотки для паперів, дироколи, канцелярські ножі, оброблені папір та картон, папір офісний А4, паперовий куб для нотаток, конверти тощо)
Сума
46 485 UAH
UA-P-2019-01-31-002163-b db919c8e15554420b8916036f12956d5
Оголошено тендер
Опубліковано: 31 січня 2019 10:25
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2019 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про організатора закупівлі

1. Найменування: Броварський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #39772960

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (ручки кулькові, олівці, гумки, коректор,скоби до степлера, скріпки, скотч, фарба штемпельна, лотки для паперів, дироколи, канцелярські ножі, оброблені папір та картон, папір офісний А4, паперовий куб для нотаток, конверти тощо)

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 46 485 UAH

7. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2019

Документи замовника

31 січня 2019 10:26
Електронний підпис