Канцтовари згідно специфікації
Сума
15 523,21 UAH
UA-P-2023-08-16-002456-c db684412385e4b2fbf518375f76ff696
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 серпня 2023 14:11
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КЗ ОКЗ СОР СО ДЮСШ ФЦ "БАРСА"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38244708
3. Місцезнаходження: Україна, Сумська область, місто Суми, 40022, вулиця Привокзальна, будинок 2/1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцтовари згідно специфікації, Клей ПВА - 5 штуки, Клей- олівець PVP Amos 15 г - 20 штуки, Олівець графітний Axent 9001 - 50 штуки, Папір IK-ONE A4 80 - 50 пачка, Папір для нотаток, 90*90*80 - 20 штуки, Пвака пластикова А 4 на 2 кільця - 10 штуки, Папка-швидкозшивач А 4 - 40 штуки, Планінг недатований, 112 стр. - 2 штуки, Ручка кулькова, синя - 50 штуки, Скоби канцелярські №10/5, 1000 шт - 10 пачка, Файл А4, прозорий, 100шт/пач. - 10 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2000 — Поточні видатки
КЕКВ: 2200 — Використання товарів і послуг
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 15 523,21 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 15523.21 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2023

Документи замовника

16 серпня 2023 14:13
Електронний підпис