Траверси, полички, рами
Сума
48 999,06 UAH
UA-P-2023-07-04-000622-a db2197e8861a4c948eff9d470308f68c
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 липня 2023 09:43
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Чернівецької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04062216
3. Місцезнаходження: Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, 58000, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, 1
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Траверси, полички, рами, Траверса (Атлант-400), L-1800 мм - 28 штуки, Траверса (Атлант-400), L-1200 мм - 12 штуки, Поличка (Атлант-400), 23*500*598 - 44 штуки, Рама (Атлант-400), 2400*550*40 - 5 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
ДК021-2015: 39151100-6 — Стелажі

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 48 999,06 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет бюджет міської територіальної громади 2023 48999.06 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: липень, 2023

11. Примітки: Відповідно до п. п. 1, 3 Загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. У разі здійснення закупівлі, вартість якої є меншою ніж 50 тис. гривень, без використання електронної системи закупівель замовник не оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі без використання електронної системи. При цьому, з метою дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» розглянуто питання доцільності оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель із публікацією договору про закупівлю з усіма додатками.

Документи замовника

04 липня 2023 09:44
Електронний підпис