Канцелярські товари
Сума
98 616,36 UAH
UA-P-2024-01-09-002334-a ● d9edbc50d3c94f59bf2619e9f97e69b9
Оголошено тендер
Опубліковано: 09 січня 2024 13:59
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Меджибізька селищна рада Хмельницького району Хмельницької області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04404556
3. Місцезнаходження:
Україна,
Хмельницька область,
смт Меджибіж,
31530,
вулиця Святотроїцька, 5
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари, Папір офісний А4 - 500 пачка, Ручка (чорна) - 100 штуки, Ручка (синя) - 100 штуки, Ручка (червона) - 50 штуки, Ручка масляна Writometer (синя) - 12 штуки, ОЛІВЕЦЬ AXENT - 50 штуки, Коректор ручка - 50 штуки, Фотопапір А4 глянцевий - 5 штуки, Плівка для ламінування А4 - 2 штуки, Файл Офіс Центр А4 - 30 пачка, КНИГА АМБАРНА 192л. - 10 штуки, Книга в твердій обкладинці А4 96л - 10 штуки, Книга з м якою обкладинкою А4 96арк - 10 штуки, Стікер блок - 50 штуки, Клей олівець 35гр - 20 штуки, КЛЕЙ ПВА 100 мл - 5 штуки, Ніж канцелярський 18мм - 10 штуки, НОЖИЦІ 18см - 5 штуки, Стрічка клейка - 10 штуки, Стрічка клейка - 5 штуки, СТЕПЛЕР - 5 штуки, Скоби №10 - 20 пачка, СКОБИ 24/6 - 40 пачка, Скріпки 28мм - 100 пачка, Скріпки 78мм - 40 пачка, Кнопки цвяшки - 10 пачка, Лінійка 30 см. - 10 штуки, ДІРКОПРОБИВАЧ - 2 штуки, Біндер 51мм - 4 пачка, Біндер 25мм - 4 пачка, Фарба штемпельна - 9 пляшки, Нитки для підшивки - 5 штуки, Підставка-вертушка - 2 штуки, Лоток для паперів - 4 штуки, Калькулятор - 2 штуки, Точилка з контейнером - 20 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30197643-5 — Папір для фотокопіювання
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30192127-7 — Підставки для ручок
ДК021-2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 98 616,36 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 98616.36 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
лютий, 2024
Документи замовника
16 лютого 2024 11:29
|
Електронний підпис |
16 лютого 2024 11:29
|
Електронний підпис |
09 січня 2024 13:59
|
Електронний підпис |