Придбання канцтоварів для роботи Богданівської ОТГ в умовах воєнного стану 1. Коректор стрічковий Scholz, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2160-0 «Коректори»; 2. Чинка AXENT пластмасова з контейнером, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2133-2 «Точилка для олівців»; 3. Степлери №10, №24 AXENT, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 7320-5 «Степлери»; 4. Маркер CENTROPEN, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2125-3 «Маркери»; 5. Скоби Buromax, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 7110-0 «Скоби»; 6. Штемпельна фарба, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2110-5 «Чорнила та пов’язана продукція»; 7. Блок Папір Fresh UP білий, клеений, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 7621-5 «Паперові блоки для фліпчартів», 8. Біндери, чорні, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 3800-6 «Затискачі для папірців-записок», 9. Файли А-4, А-3, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2700-8 «Канцелярські товари», 10. Маркер AXENT, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2125-3 «Маркери», 11. Папір клейковий, 4 кольора, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 7621-5 «Паперові блоки для фліпчартів», 12. Скріпки канцелярські овальні, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2720-4 «Канцелярські скріпки», 13. Олівці з гумкою, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2130-1 «Олівці», 14. Лотки горизонтальні та вертикальні, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 3200-08 «Настільні лотки та органайзери», 15. Лінійка 30 см., номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 4820-9 «Косинці», 16. Кулькові ручки та запасні стержні до них, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2121-5 «Кулькові ручки», 17. Ножиці 17 см., номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 4000-5 «Канцелярське приладдя», 18. Гумка для олівців, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2100-2 «Гумки», 19. Скотч прозорий та двосторонній, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2910-3 «Коригувальна плівка чи стрічка», 20. Стакан для ручок, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2127-7 «Підставки для ручок», 21. Блокнот А-5 на спіралі, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2150-7 «Датери»
Сума
44 657,60 UAH
UA-P-2022-10-20-000913-c d9c5d7627ded4737bac44af129e8b726
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 жовтня 2022 11:17
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37735655
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, 51400, вулиця Плеханова, 9
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Придбання канцтоварів для роботи Богданівської ОТГ в умовах воєнного стану 1. Коректор стрічковий Scholz, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2160-0 «Коректори»; 2. Чинка AXENT пластмасова з контейнером, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2133-2 «Точилка для олівців»; 3. Степлери №10, №24 AXENT, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 7320-5 «Степлери»; 4. Маркер CENTROPEN, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2125-3 «Маркери»; 5. Скоби Buromax, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 7110-0 «Скоби»; 6. Штемпельна фарба, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2110-5 «Чорнила та пов’язана продукція»; 7. Блок Папір Fresh UP білий, клеений, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 7621-5 «Паперові блоки для фліпчартів», 8. Біндери, чорні, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 3800-6 «Затискачі для папірців-записок», 9. Файли А-4, А-3, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2700-8 «Канцелярські товари», 10. Маркер AXENT, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2125-3 «Маркери», 11. Папір клейковий, 4 кольора, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 7621-5 «Паперові блоки для фліпчартів», 12. Скріпки канцелярські овальні, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2720-4 «Канцелярські скріпки», 13. Олівці з гумкою, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2130-1 «Олівці», 14. Лотки горизонтальні та вертикальні, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 3200-08 «Настільні лотки та органайзери», 15. Лінійка 30 см., номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 4820-9 «Косинці», 16. Кулькові ручки та запасні стержні до них, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2121-5 «Кулькові ручки», 17. Ножиці 17 см., номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 4000-5 «Канцелярське приладдя», 18. Гумка для олівців, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2100-2 «Гумки», 19. Скотч прозорий та двосторонній, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2910-3 «Коригувальна плівка чи стрічка», 20. Стакан для ручок, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2127-7 «Підставки для ручок», 21. Блокнот А-5 на спіралі, номенклатурна позиція предмета закупівлі, код ДК 021:2015: 3019 2150-7 «Датери»

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 44 657,60 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 44657.6 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2022

11. Примітки: ОБГРУНТУВАННЯ: Закупівля визначеного товару проводиться відповідно до вимог законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», розпоряджень КМУ від 24.02.2022 року №179-р «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану», від 24.02.2022 року №181-р «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні», у зв’язку з військовою агресією РФ проти України та широкомасштабного вторгнення в Україну збройних сил агресора, пп. 1 п. 1 Постанови КМУ від 28.02.2022 р. № 169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” зі змінами та доповненнями, тобто на підставі виключення: «Придбання товарів, робіт і послуг, вартість яких перевищує 50 тис. гривень, може здійснюватися без застосування порядку проведення спрощених закупівель та/або електронного каталогу, у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення спрощеної процедури закупівлі або використання електронного каталогу», в межах визначених потреб замовника для забезпечення належних умов для функціонування та безперебійної роботи лікарів амбулаторій на території Павлоградського району під час дії воєнного стану. (Оплата товару за рахунок коштів місцевого бюджету Богданівської ОТГ).

Документи замовника

20 жовтня 2022 11:18
Електронний підпис