Медична карта стоматологічного хворого, інформована добровільна згода, бланк, папка на зав`язках, швидкозшивач (код за ЕЗС ДК 021:2015: 22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби)
Сума
12 040 UAH
UA-P-2021-01-22-001583-b d97318537e0642469440e8b2720d1dd7
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 січня 2021 10:01
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівський міський стоматологічний центр» Чернігівської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05519468
3. Місцезнаходження: Україна, Чернігівська область, М.ЧЕРНІГІВ, ДЕСНЯНСЬКИЙ Р-Н , 14035, ПРОСП. ПЕРЕМОГИ БУД. 154
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Медична карта стоматологічного хворого, інформована добровільна згода, бланк, папка на зав`язках, швидкозшивач (код за ЕЗС ДК 021:2015: 22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби), Медична карта стоматологічного хворого (форма первинної облікової документації № 043/о) - 3000 штуки, Інформована добровільна згода на операцію та знеболення продовження форми №003-6/0 - 3000 штуки, Бланк Оплата за отримані стоматологічні послуги - 3000 штуки, Папка на зав’язках - 100 штуки, Швидкозшивач картонний - 50 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 12 040 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 12040 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2021

Документи замовника

22 січня 2021 10:03
Електронний підпис
22 січня 2021 10:01
Зміни до рп.PDF