Придбання протипожежного обладнання та інвентаря. (Код ДК 021:2015 - 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)
Сума
24 572,60 UAH
UA-P-2020-10-19-000295-b ● d927587d385145658f2d3af96425e1d0
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 жовтня 2020 09:23
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05582159
3. Місцезнаходження:
Україна,
Одеська область,
смт. Таїрове,
65496,
Одеська обл., селище міського типу Таїрове, ВУЛ.40 РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 25
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Придбання протипожежного обладнання та інвентаря. (Код ДК 021:2015 - 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання), Вогнегасник порошковий ВП-2(3) - 35 шт., Вогнегасник вуглекислотний ВВК-2 (ОУ-3) - 3 шт., Підставка до ВП-2(3) - 35 шт., Підставка до ВВК-2 (ОУ-3) - 3 шт., План-схема евакуації людей при пожежі (за один поверх) - 3 шт., Журнал реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки - 3 шт., Ключниця 20*16*7,5 см К200-20 (настіна) - 1 шт., Ціліндр Bruno 30*30 ключ-вороток 60мм хром - 10 шт., Ціліндр Bruno 40*40 ключ-вороток 80мм хром - 25 шт.
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 24 572,60 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 24572.6 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
жовтень, 2020
11. Примітки: Придбання протипожежного обладнання та інвентаря. (Код ДК 021:2015 - 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)
Документи замовника
19 жовтня 2020 09:24
|
Електронний підпис |