Біндер-25мм,32мм,41мм,дирокол 30арк, олівці, папка з затиск, папка до підпису, папка А4 картон, папка-вуса, папка-реєстратор 5см, 7,5см,підставка металева, ручки кулькова, чорна, синя, ручки кулькова масл., скоби, скріпки, степлер, щоденники недатовані та датовані
Сума
22 600 UAH
UA-P-2023-01-25-004971-a ● d890c90347e64847a3bf45cee30b7bad
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 січня 2023 13:55
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ СЕРВІСНОЇ СЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44332482
3. Місцезнаходження:
Україна,
Вінницька область,
Вінниця,
21036,
Хмельницьке шосе, будинок 7
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Біндер-25мм,32мм,41мм,дирокол 30арк, олівці, папка з затиск, папка до підпису, папка А4 картон, папка-вуса, папка-реєстратор 5см, 7,5см,підставка металева, ручки кулькова, чорна, синя, ручки кулькова масл., скоби, скріпки, степлер, щоденники недатовані та датовані, Біндер "Axent" №4402 25мм чорний - 48 штуки, Біндер "Axent" №4403 32мм - 48 штуки, Біндер "Axent" №4404 41мм - 48 штуки, Біндер "Axent" №4405 51мм - 48 штуки, Дирокол "Axent" 30арк. пласт.-метал. червоний - 6 штуки, Олівець гр. "Axent" №9006-HB/100 в тубі - 27 штуки, Папка "Axent" №1301-10 A4 з затиск. - 35 штуки, Папка A4 "До підпису" Nebraska зелена - 5 штуки, Папка A4 картон. "Справа" - 24 штуки, Папка-вуса "Axent" №1304-02 A4 синя - 15 штуки, Папка-вуса "Axent" №1304-05 A4 зелена - 20 штуки, Папка-реєстратор A4 "Axent" 5см - 23 штуки, Папка-реєстратор А4 "Axent" 7,5см - 24 штуки, Підставка метал. "Axent" - 8 штуки, Ручка кульк. "Axent" №AB1002-01 Direct 0,5мм чорна - 1 штуки, Ручка кульк. "Axent" №AB1002-02 Direct 0,5мм синя - 14 штуки, Ручка кульк. масл. "Hiper" №HO-335 Max Writer 2500м 0,7мм синя - 45 штуки, Скоби "Buromax" №24/6 - 20 пачок, Скріпки "Axent" №4104 28мм - 20 пачок, Степлер "Axent" №24/6 20арк - 5 штуки, Щоден. A5 "Economix" недат. кліт. Cross зелений - 5 штуки, Щоден. A5 "Optima" дат2024 Square зелений - 6 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197300-9 — Канцелярські ножі, степлери та діро коли
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30192127-7 — Підставки для ручок
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети,матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 22 600 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | Загальний фонд | 22600 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
листопад, 2023
Документи замовника
17 листопада 2023 15:50
|
Електронний підпис |
17 листопада 2023 15:26
|
Електронний підпис |
17 листопада 2023 14:51
|
Електронний підпис |
25 січня 2023 13:56
|
Електронний підпис |