Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Сума
1 500 UAH
UA-P-2021-05-11-006143-a d7fab45b90df4a10b7e4921cb2f6a487
Оголошено тендер
Опубліковано: 11 травня 2021 14:09
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Бобринецької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40737491
3. Місцезнаходження: Україна, Кіровоградська область, місто Бобринець , 27200, вул. Незалежності,80
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари), Степлер 24/6 - 1 штуки, Антистеплер - 1 штуки, Пензлик -коректор - 2 штуки, Клей ПВА - 2 штуки, Клей олівець - 1 штуки, Папір для нотаток з боксом 90*90 500 шт - 1 штуки, Стікери закладки 10шт - 1 штуки, Чорнографітні олівці SWEET - 10 штуки, Файли А4 40 мкм - 2 штуки, Папка пластикова на гумках різнокольорові - 4 штуки, Папір ксероксний А4 500 шт білий - 2 штуки, Підставка під календар ПКУ 07 - 1 штуки, календар настільний перекидний на 2021 р - 1 штуки, Щоденник недатований А5 - 2 штуки, Папка файлова А4 поліетилен - 2 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30193600-4 — Тримачі для щоденників або календарів
ДК021-2015: 30199792-8 — Календарі
ДК021-2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 1500 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2021

Документи замовника

11 травня 2021 14:11
Електронний підпис