ДК 021:2015 - 34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (квадрокоптери DJI MATRICE 30T - 3шт)
Сума
837 000 UAH
UA-P-2023-11-15-007349-c d711514002a2405a83747195c9fc2743
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 листопада 2023 15:55
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Хотінська селищна рада Сумського району Сумської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04390185
3. Місцезнаходження: Україна, Сумська область, Сумський район, селище міського типу Хотінь, 42320, вулиця Соборна, будинок 45
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (квадрокоптери DJI MATRICE 30T - 3шт)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 837 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 837000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

11. Примітки: Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178.

Документи замовника

15 листопада 2023 15:55
Електронний підпис