Канцелярські товари ( папір офісний, олівець чорнографітовий, скріпка канцелярська кругла, папір для нотаток, блок паперуу з клейовим шаром, ручка масляна Optima, ручка кулькова масляна Top Tek, гумка м'яка, чинка на 1 отвір з контейнером, коректор на спиртовій основі, стрічка коригуюча, лінійкапластикова, діркопробивач, степлер металевий, скоби №10, скоби для степлера №24, ножиці канцелярські, ніж канцелярський, кнопка - цвяшка кольорова, кнопка - прапорець кольорова, лоток горизонтальний, штемпельна фарба синя)
Сума
61 434,60 UAH
UA-P-2024-03-16-000109-a d6ae0105eb9a4a2d837882e9501a4f1e
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 березня 2024 10:02
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Затишанська селищна рада Роздільнянського району Одеської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04379255
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, смт. Затишшя, 66740, вул. Суворова, 34
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари ( папір офісний, олівець чорнографітовий, скріпка канцелярська кругла, папір для нотаток, блок паперуу з клейовим шаром, ручка масляна Optima, ручка кулькова масляна Top Tek, гумка м'яка, чинка на 1 отвір з контейнером, коректор на спиртовій основі, стрічка коригуюча, лінійкапластикова, діркопробивач, степлер металевий, скоби №10, скоби для степлера №24, ножиці канцелярські, ніж канцелярський, кнопка - цвяшка кольорова, кнопка - прапорець кольорова, лоток горизонтальний, штемпельна фарба синя)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 61 434,60 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 61434.6 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: Канцелярські товари ( папір офісний, олівець чорнографітовий, скріпка канцелярська кругла, папір для нотаток, блок паперуу з клейовим шаром, ручка масляна Optima, ручка кулькова масляна Top Tek, гумка м'яка, чинка на 1 отвір з контейнером, коректор на спиртовій основі, стрічка коригуюча, лінійкапластикова, діркопробивач, степлер металевий, скоби №10, скоби для степлера №24, ножиці канцелярські, ніж канцелярський, кнопка - цвяшка кольорова, кнопка - прапорець кольорова, лоток горизонтальний, штемпельна фарба синя)

Документи замовника

16 березня 2024 10:43
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF