Канцелярські товари ( папір офісний, олівець чорнографітовий, скріпка канцелярська кругла, папір для нотаток, блок паперуу з клейовим шаром, ручка масляна Optima, ручка кулькова масляна Top Tek, гумка м'яка, чинка на 1 отвір з контейнером, коректор на спиртовій основі, стрічка коригуюча, лінійкапластикова, діркопробивач, степлер металевий, скоби №10, скоби для степлера №24, ножиці канцелярські, ніж канцелярський, кнопка - цвяшка кольорова, кнопка - прапорець кольорова, лоток горизонтальний, штемпельна фарба синя)
Сума
61 434,60 UAH
UA-P-2024-03-16-000109-a ● d6ae0105eb9a4a2d837882e9501a4f1e
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 березня 2024 10:02
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Затишанська селищна рада Роздільнянського району Одеської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04379255
3. Місцезнаходження:
Україна,
Одеська область,
смт. Затишшя,
66740,
вул. Суворова, 34
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари ( папір офісний, олівець чорнографітовий, скріпка канцелярська кругла, папір для нотаток, блок паперуу з клейовим шаром, ручка масляна Optima, ручка кулькова масляна Top Tek, гумка м'яка, чинка на 1 отвір з контейнером, коректор на спиртовій основі, стрічка коригуюча, лінійкапластикова, діркопробивач, степлер металевий, скоби №10, скоби для степлера №24, ножиці канцелярські, ніж канцелярський, кнопка - цвяшка кольорова, кнопка - прапорець кольорова, лоток горизонтальний, штемпельна фарба синя)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 61 434,60 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 61434.6 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
11. Примітки: Канцелярські товари ( папір офісний, олівець чорнографітовий, скріпка канцелярська кругла, папір для нотаток, блок паперуу з клейовим шаром, ручка масляна Optima, ручка кулькова масляна Top Tek, гумка м'яка, чинка на 1 отвір з контейнером, коректор на спиртовій основі, стрічка коригуюча, лінійкапластикова, діркопробивач, степлер металевий, скоби №10, скоби для степлера №24, ножиці канцелярські, ніж канцелярський, кнопка - цвяшка кольорова, кнопка - прапорець кольорова, лоток горизонтальний, штемпельна фарба синя)
Документи замовника
16 березня 2024 10:43
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |