Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір А4)
Сума
3 577,50 UAH
UA-P-2020-08-07-005779-a d67cdc5fcb454bdf834b2f5b65dd570a
Оголошено тендер
Опубліковано: 07 серпня 2020 15:06
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Фінансове управління Коломийської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02314045
3. Місцезнаходження: Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, 78200, вул. Січових Стрільців, буд. 4
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір А4), Офісний папір NEW Future Laser A4 - 45 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 577,50 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 3577.5 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2020

11. Примітки: Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"

Документи замовника

07 серпня 2020 15:08
Електронний підпис