Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
2 396 UAH
UA-P-2023-05-29-003382-a d35a02e52db1400ba82f7e3edea4bcc7
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 травня 2023 15:31
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ЛЮБАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42024296
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Любарський район, селище міського типу Любар, 13100, вул. Назележності, 38
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 396 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет - 2396 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: травень, 2023

11. Примітки: Блокноти, набори текстовиділячів, ручки

Документи замовника

29 травня 2023 15:32
Електронний підпис