папір для нотаток, реєстраційний журнал
Сума
8 629 UAH
UA-P-2023-12-01-004186-b d33ff53d6d37460baf7b4f15de4b0d30
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 грудня 2023 13:00
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42646834
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, смт Авангард, 67806, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: папір для нотаток, реєстраційний журнал

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 629 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 8629 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

Документи замовника

01 грудня 2023 13:00
Електронний підпис