Ремонт мультифункціонального пристрою, Заправка картриджа (принтер HP), Заправка картриджа (принтер SAMSUNG), Ремонт/відновлення картриджа (принтер HP), Ремонт/відновлення картриджа (принтер SAMSUNG)
Сума
8 903 UAH
UA-P-2024-04-08-005122-a d251e6814fdb4158a2fc01302e753a36
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 квітня 2024 11:29
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03399089
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, Луцьк, 43005, ВУЛИЦЯ ГУЛАКА-АРТЕМОВСЬКОГО, будинок 18
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Ремонт мультифункціонального пристрою, Заправка картриджа (принтер HP), Заправка картриджа (принтер SAMSUNG), Ремонт/відновлення картриджа (принтер HP), Ремонт/відновлення картриджа (принтер SAMSUNG)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 903 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 8903 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: Керуючись пунктом 3(8) розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178, проведено дану закупівлю без використання електронної системи закупівель з подальшим оприлюдненням звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Категорія замовника: пункт 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції №114-ІХ від 19.09.2019р.

Документи замовника

08 квітня 2024 11:29
Електронний підпис

Обґрунтування закупівлі

08 квітня 2024 11:29
Закупівля проводиться для забезпечення поточного функціонування закладу.