послуги сторонніх фахівців а саме: послуги з ведення архіву
Сума
80 944 UAH
UA-P-2024-04-29-009219-a d245b0225fc9459c8d6bef451e641d82
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 квітня 2024 14:34
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління соціального захисту населення адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03196630
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, Харків, 61001, проспект Гагаріна, будинок 7
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: послуги сторонніх фахівців а саме: послуги з ведення архіву

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 80 944 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Кошти територіальної громади м.Харкова 80944 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

Документи замовника

29 квітня 2024 14:44
Електронний підпис