Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» » 54514- Численні аналіти сечі IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз)
Сума
18 350,61 UAH
UA-P-2024-02-21-005955-c d15637c5145a40efa9099f50662c211a
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 лютого 2024 16:17
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Шевченківського району міста Києва
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38945945
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 04112, Ризька,1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» » 54514- Численні аналіти сечі IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз), Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» » 54514- Численні аналіти сечі IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз). - 22 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2023: Численні аналіти сечі IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз
НК 024:2023: Численні аналіти сечі IVD (діагностика in vitro), набір, колориметрична тест-смужка, експрес-аналіз
ДК021-2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2220 — Медикаменти та перев'язувальні матеріали

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 18 350,61 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ 18350.61 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

Документи замовника

21 лютого 2024 16:18
Електронний підпис