Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
180 UAH
UA-P-2023-11-16-005045-c d0250c9e209548be8d419bba6c194990
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 листопада 2023 14:00
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37573508
3. Місцезнаходження: Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, 69005, бульв. Центральний, 27
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 180 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Бюджет Запорізької міської територіальної громади 180 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

11. Примітки: п. 11 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178. КПКВК 3410160 «Керівництво і управління у сфері підтримки підприємництва, регуляторної політики, організації надання адміністративних послуг», загальний фонд. Закупівля здійснюється для забезпечення потреби на період 2023 року.

Документи замовника

16 листопада 2023 14:00
Електронний підпис