Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
3 000,60 UAH
UA-P-2022-11-10-002905-b d0217710ebbb461f91d9bca1b1acd27b
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 листопада 2022 14:49
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КУ "Центр фінансового обслуговування закладів та установ Маяківської сільської ради"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43425434
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, село Маяки, 67654, вул. Богачова, 99
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Папка реєстратор А4 50мм - 6 штуки, Папка реєстратор А4 70мм - 4 штуки, Папір Maestro standart A4 80 гр./м кв. - 7 пачок, Скріпки Economix 78 vv 100 in - 1 штуки, Степлер Economix №10 - 1 штуки, Скоби №10 - 4 пачка, Папка"Справа" - 43 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 000,60 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 3000.6 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2022

11. Примітки: 67654,Одеська обл.,Одеський р-н,с.Маяки вул.Богачова 99,юридична особа ,яка забеспечує потреби держави або територіальної громади

Документи замовника

10 листопада 2022 14:50
Електронний підпис