ДК 021:2015 - 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Господарські товари)
Сума
306 420 UAH
UA-P-2023-09-08-003894-c cfc12466acbe4cd288fc602f838c83bb
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 вересня 2023 15:32
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Офіс Генерального прокурора
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #00034051
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, м.Київ, 01011, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Господарські товари), Віник - 420 штуки, Совок для сміття - 240 штуки, Віник пластиковий - 120 штуки, Відро господарське - 120 штуки, Швабра - 135 штуки, Змінні насадки до швабри №1 - 720 штуки, Змінні насадки до швабри 45х16 см - 15 штуки, Змінні насадки до швабри 42х10 см - 40 штуки, Змінні насадки до швабри 40х12 см - 40 штуки, Мітла березова з держаком - 20 штуки, Мітла березова без держака - 100 штуки, Щітка для підмітання з жорстким ворсом та держаком - 60 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
ДК021-2015: 39224300-1 — Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя
ДК021-2015: 39224350-6 — Совки
ДК021-2015: 39224330-0 — Відра
ДК021-2015: 39224200-0 — Щітки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 306 420 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 306420 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2023

11. Примітки: у т.ч. 24 672,00 грн для САП

Документи замовника

08 вересня 2023 15:34
Електронний підпис