Офісне устаткування та приладдя різне ( канцтовари- швидкозшивачі, файли, папки реєстратори, ручки канцелярські, корегуючі срічки, клей, скріпки. ножиці, скоби, степлер, скотч, діркопробивач, папір для нотаток, стержні, зошити, кліпборд, касова стрічка)
Сума
9 978 UAH
UA-P-2023-06-21-003081-a ● ce862823ee0a42859fc99c6ff6c780ac
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 червня 2023 12:10
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУБЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38459524
3. Місцезнаходження:
Україна,
Полтавська область,
м. Лубни,
37500,
вул. Льва Толстого, буд. 18-А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне ( канцтовари- швидкозшивачі, файли, папки реєстратори, ручки канцелярські, корегуючі срічки, клей, скріпки. ножиці, скоби, степлер, скотч, діркопробивач, папір для нотаток, стержні, зошити, кліпборд, касова стрічка), Швидкозшивач пл.кол. з префорацією Е 31510 - 120 штуки, Файл А-4 глянцевий - 15 упаковка, Папка-реєстратор - 20 штуки, ручка РШ - 10 штуки, корегуюча стрічка ВМ 1085 - 10 штуки, Клей-олівець - 10 штуки, Чинка - 2 штуки, скріпка 28мм овальна 100шт - 12 штуки, ножниці - 1 штуки, діркопробивач - 1 штуки, Степлер - 1 штуки, скоби - 20 штуки, скотч - 10 штуки, папір для нотаток - 6 штуки, стержень шариковий синій - 50 штуки, зошит 48 аркушів - 10 штуки, ручка РШ - 10 штуки, кліпборд А-4 - 15 штуки, касова стрічка - 40 штуки, Файли для документів - 100 штуки, швидкозшивач - 7 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 978 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 9978 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
червень, 2023
Документи замовника
21 червня 2023 12:12
|
Електронний підпис |