Папір та канцелярські товари різні (ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
5 486,94 UAH
UA-P-2021-08-10-007732-a ● cd277e468cc84ef499ec1a78c9b6638f
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 серпня 2021 15:08
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Управління охорони здоров'я Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02012839
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
м. Житомир,
10014,
майдан ім. С.П.Корольова, будинок 4/2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Папір та канцелярські товари різні (ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 486,94 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 5486.94 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
серпень, 2021
Документи замовника
10 серпня 2021 15:09
|
Електронний підпис |