Папір та канцелярські товари різні (ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
5 486,94 UAH
UA-P-2021-08-10-007732-a cd277e468cc84ef499ec1a78c9b6638f
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 серпня 2021 15:08
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління охорони здоров'я Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02012839
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10014, майдан ім. С.П.Корольова, будинок 4/2
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір та канцелярські товари різні (ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 486,94 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 5486.94 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2021

Документи замовника

10 серпня 2021 15:09
Електронний підпис