Папір А4, файли, стрічка для касового апарату, клей-олівець, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Сума
1 301,10 UAH
UA-P-2024-04-08-004759-a ● cc977bf8deba40dd982da10851339a71
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 квітня 2024 11:17
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №2" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42789094
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
м. Житомир,
10031,
вул. Покровська, буд. 159
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Папір А4, файли, стрічка для касового апарату, клей-олівець, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 301,10 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 1301.1 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
Документи замовника
08 квітня 2024 11:45
|
Електронний підпис |