Папір А4, файли, стрічка для касового апарату, клей-олівець, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Сума
1 301,10 UAH
UA-P-2024-04-08-004759-a cc977bf8deba40dd982da10851339a71
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 квітня 2024 11:17
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №2" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42789094
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10031, вул. Покровська, буд. 159
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір А4, файли, стрічка для касового апарату, клей-олівець, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 301,10 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 1301.1 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

Документи замовника

08 квітня 2024 11:45
Електронний підпис