ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 офіс.500л. IQ ECONOMY+, Файл А-4 ECONOMIX 30мкр)
Сума
1 612 UAH
UA-P-2024-09-03-001221-a ● cc3a8825221f424f93f5f211225b6732
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 вересня 2024 09:27
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХАРІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАХАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37564865
3. Місцезнаходження:
Україна,
Одеська область,
Захарівський р-н, смт Захарівка ,
66700,
вул. Центральна, буд. 40
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 офіс.500л. IQ ECONOMY+, Файл А-4 ECONOMIX 30мкр), Папір А4 офіс.500л. IQ ECONOMY+ - 5 пачка, Файл А-4 ECONOMIX 30мкр - 300 штука
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 612 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | Місцевий бюджет, Кошти НСЗУ | 1612 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
серпень, 2024
11. Примітки: Предмети, матеріали, обладнання та інвентар (2210). Керуючись Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Документи замовника
03 вересня 2024 09:31
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |